La finalitat del present projecte ha estat impulsar la digitalització de les estratègies de màrqueting del sector de l’aigua i les relacions entre empreses B2B en un entorn digital. En primer lloc, s’ha ajudat a les empreses participants, totes elles pimes, i, a la vegada, actuat com a pilot que sensibilitza i ajuda al sector a enfocar-se a aquest canvi, que és més present que mai per la situació derivada de la Covid-19. El projecte s’inicia amb unes fases comunes del procés estratègic que són: anàlisi de la marca, anàlisi de la competència, enquestes als clients i entrevistes amb l’equip comercial i definició dels buyer persona. A continuació cada empresa ha escollit l’estratègia de màrqueting digital que més encaixava per la seva situació actual i preferències. Bluengin, Bluephage i ABM han escollit una estratègia SEO, BEHQ i Eco-Sistems han escollit una estratègia de continguts. Arpol i Spin han escollit una estratègia de leads i email marketing. I Unex i Amphos 21 han escollit una estratègia de publicitat digital.
Iniciatives de Reforç a la Competitivitat (IRC) 2020 – ACCIÓ
Impuls de noves estratègies de màrqueting digital B2B en empreses del sector de l’aigua en un entorn Covid-19
Cookie name | Active |
---|