Aqualia i AGBAR participen com a ponents en el World Water-Tech Innovation Summit de Londres

El World Water-Tech Innovation Summit que va tenir lloc els passats 25 i 26 de febrer va reunir 500 empreses de serveis d’aigua per accelerar l’eficiència energètica i les solucions circulars per als sistemes d’aigua resistents al clima.

Frank Rogalla, Director of Innovation & Technology d’Aqualia va participar en la taula rodona “Energy Efficiency: Optimising Energy Creation and Storage for Triple Bottom Line Profitability” i Desirée Marín, Innovation Director d’Agbar en la taula rodona “Industry Collaboration for Water Stewardship: Food Beverage Industry“.

A més, el Catalan Water Partnership com a marketing partner de l’esdeveniment també va assistir-hi i va tenir l’oportunitat de reunir-se amb la British Water, la Water Alliance, el Water Council i el Finnish Water Forum

Similar Posts