Microbeam
Microbeam està especialitzada en el subministrament de solucions avançades per a l’anàlisi instrumental i l’automatització de processos analítics. Les nostres solucions estan dirigides a laboratoris d’aigües, medi ambient, indústria alimentària, anàlisi de sòls, fertilitzants i altres àmbits industrials, amb l’objectiu de garantir l’optimització de la productivitat, una elevada precisió analítica i el compliment dels requisits normatius vigents.
- Analitzadors de flux continu (CFA) per a la determinació de NH4+, NO3-, PO4³-, F-, Cl-, SO4²-, Fenols, Cianur total i lliure (CN), Nitrogen total (TN), Fòsfor total (TP), entre altres paràmetres.
- Analitzador discret multiparamètric per a la determinació d’Amoni, Clorurs, Crom VI (Cr VI), Nitrats + Nitrits (NO3- + NO2-), entre altres.
- Analitzadors de combustió per a la determinació de Carboni orgànic total (TOC) i Nitrogen total (TN) en mostres líquides i sòlides.
- Sistemes robòtics d’automatització analítica per a la determinació de demanda biològica d’Oxigen (DBO), demanda química d’Oxigen (DQO), terbolesa, color, Carbonats i Bicarbonats, pH, conductivitat elèctrica (CE), alcalinitat, així com la gestió automatitzada de kits analítics.
- Sistemes per a la determinació de mercuri (Hg), Arsènic (As), Seleni (Se), Antimoni (Sb), Bismut (Bi) i Tel·luri (Te) mitjançant espectrometria de fluorescència atòmica.
- Sistemes d’extracció en fase sòlida (SPE) per a l’anàlisi de PFAS, pesticides, hidrocarburs aromàtics policíclics (PAHs), bifenils policlorats (PCBs), 1,4-dioxà, Microcistines i Nodularina, Fenols, entre altres compostos orgànics traça.
- Sistemes automatitzats de preparació de mostres, incloent-hi addició automàtica de reactius, dilució, digestió i incineració.